Музика и кадри за медитация!

В шепота на ветровете
Hyo Jin Nim - A Thousand Winds


Посветено на музиката и творбите на Хьо-Джин Ним от Мери Фрии. Хьо-Джин е първия син на Корейския религиозен лидер Мун Сан Мьон. Хьо-Джин е известен с песните си в Корея и Япония.


Аз съм в хилядите ветрове които веят,
Аз съм тихо сипещия сняг,
Аз съм нежно падащия дъжд,
Аз съм полето зреещи жита,

Аз съм утрешната мъгла,
Аз съм в изящно кръжащите птичи ята,
Аз съм сиянието на звездите през ноща,
Аз съм във цъвтящите цветя,

В самотата на тихата стая
и в песните на пойните птици,
навсякъде ще ме намериш!
Просто отвори сърцето си за Мен!


Посветено на музиката и творбите на Хьо-Джин Ним от Мери Фрии. Хьо-Джин е първия син на Корейския религиозен лидер Мун Сан Мьон. Хьо-Джин е известен с песните си в Корея и Япония.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...